Get our toolbar!
برای دسترسی آسان به امکانات
و
اخبار وب سایت لطفا نوار ابزار
  فوق را نصب نمائید

نمونه گواهینامه ای ایی سی

بازدید کننده محترم، برای نمایش
بهترمتون
و رنگها در  وب سایت از
مرورگرفایرفاکس استفاده
نمائید.
درصورت نیازمی توانیداین
مرورگر
را از آدرس زیر دانلود نمائید.


  • Today Visit: 330
  • Yesterday Visit: 740
  • Week Visit: 8374
  • Month Visit: 38108
  • Years Visit: 616968
  • Total Visit: 1825795


EUROPEAN  CERTIFICATION  GROUP
New Logo/ Trade Mark for European Certification Group

فراخوانی برای همه مصرف کنندگان

 فراخوانی برای همه مصرف کنندگانبحث های بسیاری در مورد اهمیت استانداردها برای مصرف کنندگان وجود دارد. استانداردها می توانند به تضمین این موضوع کمک کنند که کالاهای مصرفی ایمن و سازگار با محیط زیست بوده و آنگونه که انتظار می رود، کار می کنند. آن روی دیگر سکه آن است که اغلب اهمیت مصرف کنندگان برای استانداردها را از یاد می بریم.

در تلاش برای جلب مشارکت بیشتر نمایندگان مصرف کنندگان در فرآیند تدوین استانداردها، کمیته حمایت از مصرف کنندگان ایزو (ISO/COPOLCO)، بخش آموزش مقدماتی تارنمای خود را با عنوان مصرف کنندگان واستانداردها: مشارکت برای داشتن دنیایی بهتر به روز رسانی نموده است.

استانداردها ویژگی ها و مشخصات کالاها را تعریف و مشخص می کنند. در نتیجه هرچقدر مصرف کنندگان فعالانه تر در تدوین استانداردها مشارکت نمایند، محصول نهایی انتظارات ایشان را بیشتر برآورده خواهد ساخت.

استانداردهای بین المللی ایزو با مشارکت گروه گسترده ای از طرف های علاقمند، همچون کارشناسان صنایع پیشرو، نهادهای غیر دولتی (NGOs)، دانشگاه ها و دیگر گروه های ذینفع تدوین می شوند. هر شخص می تواند به نمایندگی از مصرف کنندگان در این فرآیند شرکت داشته باشد.

با این وجود مشارکت در تدوین استانداردها به عنوان "یک فرد غیرخودی" در ابتدا می تواند بسیار دلهره آور باشد. به همین دلیل، چند سال قبل، ISO/COPOLCO اقدام به راه اندازی بخش آموزش مقدماتی آنلاین با کمک کنفدراسیون بین المللی مصرف کنندگان نمود. یک دوره آموزشی نیم روزه به نحوه متنفع شدن مصرف کنندگان از استانداردهای مبتنی بر اجماع عمومی واینکه چگونه سیستم استانداردسازی بین المللی به اطلاعات داده شده توسط نمایندگان مصرف کنندگان تکیه دارد، می پردازد.

امسال ISO/COPOLCOآموزش مقدماتی خود را تحت عنوان جدید چگونه یک نماینده مصرف کننده تاثیرگذار باشیم، به روز رسانی نموده است. این منبع، پیشنهادات و توصیه های عملی را در این مورد ارائه می کند که چگونه از موضوعات مورد نظر مصرف کنندگان طی جلسات و گزارش های تاثیر گذار بر پیش نویس استاندارد پشتیبانی نمائیم تا مصرف کنندگان بتوانند سهم ارزشمندی در استانداردهای آینده داشته باشند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به نشانی http://www.iso.org/sites/ConsumersStandards/index.htm مراجعه نمائید.

منبع: مجله ایزوفوکوس- ژانویه/فوریه ۲۰۱۴

مترجم:‌ پریسا فقیهی (isiri.org)

pdf فراخوانی برای همه مصرف کنندگانprint فراخوانی برای همه مصرف کنندگان
share save 171 16 فراخوانی برای همه مصرف کنندگان

اطلاعیه مهم

با توجه بهره برداری برخی افراد سود جو از اسامی و علائم شرکت ای ایی سی (IEC) و معرفی خود به عنوان نماینده این موسسه و ایجاد مشکل برای مشتریان و متقاضیان ای ایی سی، از تمامی متقاضیان و مشتریان درخواست می گردد برای اطمینان از صحت اطلاعات، مدارک و درخواستهای اعلام شده از سوی سایر اشخاص صرفا با تلفن ها، نمابر و یا ایمیل زیر تماس حاصل نموده و موارد را به اطلاع این دفتر برسانید. تلفن: 44001698 | 44001699 | 44050841 | 44050842 | 44017202 | 44017203 | 44040159 نمابر: 44066502 پست الکترونیک: info@ieciran.ir بکارگیری عناوینی مانند موارد اشاره شده زیر در غبر از این وب سایت و یا توسط سایر اشخاص جهت بهره برداری در اسناد و مدارک به عنوان نماینده انحصاری یا دفتر غیر مجاز بوده و دارای پیگرد قانونی می باشد.

Independent European Certification

European Certification Group

IEC

EC

ECG