Get our toolbar!
برای دسترسی آسان به امکانات
و
اخبار وب سایت لطفا نوار ابزار
  فوق را نصب نمائید

نمونه گواهینامه ای ایی سی

بازدید کننده محترم، برای نمایش
بهترمتون
و رنگها در  وب سایت از
مرورگرفایرفاکس استفاده
نمائید.
درصورت نیازمی توانیداین
مرورگر
را از آدرس زیر دانلود نمائید.


  • Today Visit: 148
  • Yesterday Visit: 5194
  • Week Visit: 14156
  • Month Visit: 36610
  • Years Visit: 623320
  • Total Visit: 1817569


EUROPEAN  CERTIFICATION  GROUP
New Logo/ Trade Mark for European Certification Group

انتقال ارزش در شرکت Service Birmingham با مدیریت خدمات

iec news8 انتقال ارزش در شرکت Service Birmingham با مدیریت خدماتشرکت Service Birmingham در پاسخ به فشارهای بخش دولتی برای انجام کار بیشتر با توجه به امکانات کم و با حفظ کیفیت خدمات عالی موفق به کاهش هزینه ها، بهبود بهره وری، چابکی و رضایت مشتری از طریق اجرای استاندارد مدیریت خدمات ISO/IEC 20000 شد.
امروزه، سازمانها وابستگی فراوانی به خدمات تجاری که توسط بخش های داخلی یا بیرونی ارایه می شوند دارند. این خدمات تقریباً زیربنای کلیه کارکردهای تجاری در تمامی بخش های صنعتی هستند. خدمات کسب و کار مبتنی بر IT باید کاملاً موجود و پاسخگو باشد – هر گونه انحراف می تواند اثرات بزرگ بر امور مالی و مشتریان داشته باشد.  
در بخشی از راهبرد کسب و کار شرکت Service Birmingham برای ارایه خدمات به بزرگترین شورای شهر اروپایی، این شرکت در پاسخ به فشارهای بخش دولتی برای انجام کار بیشتر با امکانات کم، به دنبال کاهش هزینه ها، بهبود بهره وری، بهبود قابلیتهای مدیریت خدمات و افزایش رضایت مشتریان بود و برای این منظور فعالیتهای خود را بر اساس استاندارد مدیریت خدمات ISO/IEC 20000 قرار داد.
این استاندارد بین المللی برای پایش کلیه جوانب چرخه حیات خدمات از جمله منابع، قراردادها، خط مشی ها، فرایندها، برنامه ریزی، طراحی، انتقال و بهبود خدمات؛ الزامات و راهنماهای سیستم مدیریت خدمات (SMS) را ارایه می نماید. سیستم مدیریت خدمات که در این استاندارد توصیف شده برای مدیریت کلیه فعالیتهای خدماتی به صورت یکپارچه است و تمرکز اصلی آن بر ارایه ارزشها هم به مشتریان و هم به ارایه کننده خدمات است. شرکت Service Birmingham نه تنها به اهداف خود دست یافت بلکه فراتر از آن نیز رفت و در چارچوب زمانی ۱۸ ماهه، موفق به اخذ گواهی ISO/IEC 20000 شد.    
پس از این موفقیت، شرکت Service Birmingham حوزه گواهی استاندارد ISO/IEC 20000 خود را گسترش داد و به ISO/IEC 20000-1 ارتقا یافت.
 
مترجم: سعید حسنی
منبع: ایزو

pdf انتقال ارزش در شرکت Service Birmingham با مدیریت خدماتprint انتقال ارزش در شرکت Service Birmingham با مدیریت خدمات
share save 171 16 انتقال ارزش در شرکت Service Birmingham با مدیریت خدمات

اطلاعیه مهم

با توجه بهره برداری برخی افراد سود جو از اسامی و علائم شرکت ای ایی سی (IEC) و معرفی خود به عنوان نماینده این موسسه و ایجاد مشکل برای مشتریان و متقاضیان ای ایی سی، از تمامی متقاضیان و مشتریان درخواست می گردد برای اطمینان از صحت اطلاعات، مدارک و درخواستهای اعلام شده از سوی سایر اشخاص صرفا با تلفن ها، نمابر و یا ایمیل زیر تماس حاصل نموده و موارد را به اطلاع این دفتر برسانید. تلفن: 44001698 | 44001699 | 44050841 | 44050842 | 44017202 | 44017203 | 44040159 نمابر: 44066502 پست الکترونیک: info@ieciran.ir بکارگیری عناوینی مانند موارد اشاره شده زیر در غبر از این وب سایت و یا توسط سایر اشخاص جهت بهره برداری در اسناد و مدارک به عنوان نماینده انحصاری یا دفتر غیر مجاز بوده و دارای پیگرد قانونی می باشد.

Independent European Certification

European Certification Group

IEC

EC

ECG