Get our toolbar!
برای دسترسی آسان به امکانات
و
اخبار وب سایت لطفا نوار ابزار
  فوق را نصب نمائید

نمونه گواهینامه ای ایی سی

بازدید کننده محترم، برای نمایش
بهترمتون
و رنگها در  وب سایت از
مرورگرفایرفاکس استفاده
نمائید.
درصورت نیازمی توانیداین
مرورگر
را از آدرس زیر دانلود نمائید.


  • Today Visit: 312
  • Yesterday Visit: 740
  • Week Visit: 8356
  • Month Visit: 38090
  • Years Visit: 616950
  • Total Visit: 1825777


EUROPEAN  CERTIFICATION  GROUP
New Logo/ Trade Mark for European Certification Group

استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدمات

iso news1 استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدمات
ارایه کنندگان خدمات باید رضایت مشتریان را بدست آورند، این مهم با استانداردها تجربیات برتر را برای انجام خدمات،‌ اجرای فرایندها و سیستمهایی که آنها را پی ریزی می کنند به صورت کامل تعیین می کند. همچنین چگونگی ایجاد فرهنگی که به ارایه خدمات با کیفیت بالا بپردازد را تشویق می کنند.ارایه کیفیت پایدار در هر زمان ممکن است. استانداردها مجموعه ای از ابزارهای عالی را برای دستیابی به کیفیت پایدار در اختیار می گذارند.
 

در نظام پیچیده اقتصاد جهانی، استانداردها کمک می کنند تا به صورت یکپارچه با زنجیره تامین و شرکا ارتباط داشته باشید و به تامین کنندگان خدمات در هر نقطه از جهان اطمینان خاطر بخشد. این امر بواسطه وجود یک زبان مشترک که الزامات خدمات، انتظارات مشتری، شرایط و تعاریف پذیرفته را ارایه کند میسر است و از سویی دیگر خطرات بالقوه مانند به خطر افتادن داده ها را کاهش می دهد.

استانداردها در برنامه ریزی، طراحی، ارایه خدمات و بهره بردای نقش حمایتی دارند و کمک می کنند تا فرآیندهای قابل اعتماد، سیستمها و از همه مهمتر رفتارها در حیطه استاندارد قرار گیرند. استانداردها می توانند در قالب ویژگیها، راهنماها، روش های خاص، شرایط و تعاریف باشند. تقریباً هر سازمان ارایه کننده یا تامین کننده خدمات شاهد ارزش استانداردها در فرآیندهای کیفیت، خط مشی و روشها است و ریسکهای مرتبط با مشتریان خود را کاهش می دهد.

 منبع: BSIgroup

 مترجم: سعید حسنی  

 

pdf استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدماتprint استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدمات
share save 171 16 استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدمات

اطلاعیه مهم

با توجه بهره برداری برخی افراد سود جو از اسامی و علائم شرکت ای ایی سی (IEC) و معرفی خود به عنوان نماینده این موسسه و ایجاد مشکل برای مشتریان و متقاضیان ای ایی سی، از تمامی متقاضیان و مشتریان درخواست می گردد برای اطمینان از صحت اطلاعات، مدارک و درخواستهای اعلام شده از سوی سایر اشخاص صرفا با تلفن ها، نمابر و یا ایمیل زیر تماس حاصل نموده و موارد را به اطلاع این دفتر برسانید. تلفن: 44001698 | 44001699 | 44050841 | 44050842 | 44017202 | 44017203 | 44040159 نمابر: 44066502 پست الکترونیک: info@ieciran.ir بکارگیری عناوینی مانند موارد اشاره شده زیر در غبر از این وب سایت و یا توسط سایر اشخاص جهت بهره برداری در اسناد و مدارک به عنوان نماینده انحصاری یا دفتر غیر مجاز بوده و دارای پیگرد قانونی می باشد.

Independent European Certification

European Certification Group

IEC

EC

ECG