بازدید کننده محترم، برای نمایش
بهترمتون
و رنگها در  وب سایت از
مرورگرفایرفاکس استفاده
نمائید.
درصورت نیازمی توانیداین
مرورگر
را از آدرس زیر دانلود نمائید.


نمونه گواهینامه ای ایی سی

  • بازدید امروز: 356
  • بازدید دیروز: 1800
  • بازدید هفته: 6688
  • بازدید ماه: 23472
  • بازدید سال: 255176
  • کل بازدیدها: 5089289


EUROPEAN  CERTIFICATION  GROUP
New Logo/ Trade Mark for European Certification Group

مدیریت کیفیت با استاندارد ISO 9000

   مديريت كيفيت با استاندارد ISO 9000      آیا می دانید استاندارد ISO 9000 چیست؟

مجموعه استانداردهای ISO 9000، حوزه های مختلف مدیریت کیفیت را مورد توجه قرارداده و شامل برخی از شناخته شده ترین استانداردهای ایزو می باشد. این استانداردها دستورالعمل ها و ابزارها را برای شرکت ها و سازمان هایی ارائه می کنند که خواستار تضمین انطباق مداوم کالا و خدماتشان با الزامات موردنظر مصرف کنندگان و افزایش مستمر کیفیت می باشد.

استانداردهای بسیاری در مجموعه ISO 9000 وجود دارند:‌

  • ISO 9001:2008- گردهم آوری الزامات یک سیستم مدیریت کیفیت
  • ISO 9000:2005- پوشش دادن زبان و مفاهیم اساسی
  • ISO 9004:2009- تمرکز نمودن بر نحوه کاراتر و موثرتر کردن یک سیستم مدیریت کیفیت
  • ISO 19011:2011- گردهم آوری راهنمایی در زمینه ارزیابی های داخلی و خارجی سیستم های مدیریت کیفیت

ISO 9001:2008

این مجموعه ضوابط یک سیستم مدیریت کیفیت را گردهم آورده و تنها استاندارد در این مجموعه می باشد که می توان براساس آن گواهی صادر نمود (اگرچه اینکار ضروری نمی باشد). هر سازمان کوچک یا بزرگ، صرفنظر از زمینه کاری آن، می تواند از این استاندارد استفاده کند. در حقیقت، ISO 9001:2008 توسط بیش از یک میلیون شرکت و سازمان در ۱۷۰ کشور جهان اجرا شده است.

اصول مدیریت کیفیت

این استاندارد بر یک سری اصول مدیریت کیفیت شامل تمرکز قوی بر مصرف کننده، انگیزه و مفاهیم ضمنی مدیریت ارشد، رویکرد فرایند و بهبود مستمر مبتنی می باشد. این اصول با جزئیات بیشتر در جزوه pdf با عنوان Quality Management Principles توضیح داده شده اند. استفاده از ISO 9001:2008 به تضمین بهره گیری مستمر مشتریان از کالاها و خدمات با کیفیت مطلوب که خود در مقابل منافع تجاری بی شماری در بر خواهند داشت، کمک می کند.

ارزیابی ها

بخش اساسی و حیاتی استاندارد ISO 9001:2008، کارکرد سیستم می باشد. یک سازمان به منظور کنترل نحوه کارکرد سیستم مدیریت کیفیت خود باید ارزیابی های داخلی را انجام دهد. هر سازمانی ممکن است تصمیم بگیرد که از یک سازمان صدور گواهی مستقل برای تحقیق و بازبینی در مورد مطابقت با استاندارد، دعوت نماید، اما الزامی برای این کار وجود ندارد. دعوت از مشتریان برای ارزیابی سیستم کیفیت می تواند یک راهکار جایگزین باشد. اطلاعات بیشتر در نشانی زیر در دسترس می باشند:‌

http://www.iso.org/iso/home/standards/certification.htm

بررسی و پیش آگاهی نسبت به ISO 9001:2008

شما می توانید به صورت رایگان از ISO 9001:2008 در نرم افزار جستجوی آنلاین (ISO Online Browsing Platform) دیدن فرمائید و برای سفارش این استاندارد نیز در بخش فروش استانداردها ایزو (ISO Store) اقدام نمائید.

 منبع: سایت ISO

ISIRI.org مترجم:‌ پریسا فقیهی

ویراستار: کیواندخت پیرمحمدی

pdf مديريت كيفيت با استاندارد ISO 9000print مديريت كيفيت با استاندارد ISO 9000
share save 171 16 مديريت كيفيت با استاندارد ISO 9000

:::::::::: تماس با ما :::::::::: :::::::::: درخواست خدمات :::::::::: :::::::::: خدمات ارزیابی :::::::::: :::::::::: اعتبار دهی ::::::::::


Copyright © 2012, Pajouhesh Industrial Services Processing Co. All Rights Reserved.

شماره نمابر جدید : 42693380 21 98+