مجله ایزو فوکوس: مارس- آوریل ۲۰۱۴
مجله ایزوفوکوس مارس- آوریل ۲۰۱۴ با عنوان نبوغ تجاری منتشر شد.
با تشدید فشارهای کسب و کار، یک امر مسلم است: موفقیت نه تنها در گرو روش ها و راهبردهای جدید است، بلکه دورنمای جدید استانداردسازی در مورد نحوه ایجاد یک کسب و کار قوی نیز لازم است. این همان تفاوت "نبوغ تجاری" می باشد.
در مجله ایزو فوکوس این ماه، در مورد سه گرایش کسب و کار بحث می شود که در حال تغییر روش اداره شرکت ها و نحوه کمک استانداردها به رشد و بقا این شرکت هاست.
در این شماره می خوانیم:
- اخبار اجتماعی
- تصمیمات بزرگ در مورد داده های عظیم
- آینده از آن کسانی است که با یکدیگر همکاری می کنند
- گذشته ها گذشته، حال مهم است
- چرا انطباق مهم است؟
- چرا کد مخفف نام کشورها (country codes) معتبر است؟
- در جستجوی آب
- قدرت آب
- خودرو رویایی
- راه Pernord Ricard
- مجموعه آنلاین ایزو در مورد کد کشورها
منبع: سایتISO
مترجم:پریسا فقیهی
ویراستار: کیواندخت پیرمحمدی(isiri.org)