بازدید کننده محترم، برای نمایش
بهترمتون
و رنگها در  وب سایت از
مرورگرفایرفاکس استفاده
نمائید.
درصورت نیازمی توانیداین
مرورگر
را از آدرس زیر دانلود نمائید.


  • بازدید امروز: 766
  • بازدید دیروز: 1696
  • بازدید هفته: 18716
  • بازدید ماه: 83746
  • بازدید سال: 657774
  • کل بازدیدها: 1999993

استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدمات

iso news1 استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدمات
ارایه کنندگان خدمات باید رضایت مشتریان را بدست آورند، این مهم با استانداردها تجربیات برتر را برای انجام خدمات،‌ اجرای فرایندها و سیستمهایی که آنها را پی ریزی می کنند به صورت کامل تعیین می کند. همچنین چگونگی ایجاد فرهنگی که به ارایه خدمات با کیفیت بالا بپردازد را تشویق می کنند.ارایه کیفیت پایدار در هر زمان ممکن است. استانداردها مجموعه ای از ابزارهای عالی را برای دستیابی به کیفیت پایدار در اختیار می گذارند.
 

در نظام پیچیده اقتصاد جهانی، استانداردها کمک می کنند تا به صورت یکپارچه با زنجیره تامین و شرکا ارتباط داشته باشید و به تامین کنندگان خدمات در هر نقطه از جهان اطمینان خاطر بخشد. این امر بواسطه وجود یک زبان مشترک که الزامات خدمات، انتظارات مشتری، شرایط و تعاریف پذیرفته را ارایه کند میسر است و از سویی دیگر خطرات بالقوه مانند به خطر افتادن داده ها را کاهش می دهد.

استانداردها در برنامه ریزی، طراحی، ارایه خدمات و بهره بردای نقش حمایتی دارند و کمک می کنند تا فرآیندهای قابل اعتماد، سیستمها و از همه مهمتر رفتارها در حیطه استاندارد قرار گیرند. استانداردها می توانند در قالب ویژگیها، راهنماها، روش های خاص، شرایط و تعاریف باشند. تقریباً هر سازمان ارایه کننده یا تامین کننده خدمات شاهد ارزش استانداردها در فرآیندهای کیفیت، خط مشی و روشها است و ریسکهای مرتبط با مشتریان خود را کاهش می دهد.

 منبع: BSIgroup

 مترجم: سعید حسنی  

 

pdf استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدماتprint استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدمات
share save 171 16 استانداردهای خدمات و نقش آن در کمک به سازمانهای ارایه کننده خدمات